07.03.2023

Thor Park Community: ‘Get-to-know-you’

Get-2-Know-You is een Thor Park Community event, waarbij bedrijven die zich onlangs op Thor Park gevestigd hebben de kans krijgen om zich voor te stellen aan de overige organisaties op Thor Park.

De presentatie wordt opgebouwd rond drie vragen:

  1. Wat doet het bedrijf?
  2. Wat wil het bedrijf uit de community halen?
  3. Wat heeft het bedrijf aan de community te bieden?

Aansluitend op de presentaties krijgen de bedrijven de kans om op een informele manier te netwerken tijdens een lunch.

Het event past in de ambitie van Thor Park om een kennis-community uit te bouwen die gebaseerd is op informatie delen, samenwerking en co-creatie.

 

Dit community event is ‘invitation only’. Ben je werkzaam voor een organisatie op Thor Park en ontving je geen uitnodiging?

Locatie

EnergyVille 1

Thor Park 8010
3600 Genk

Programma

11u30-11u45: Welkomwoord

11u45-12u15: Voorstelling nieuwe bedrijven @Thor Park

12u15-13u00: Lunch + netwerk (gratis)

Sprekers

• Vimanpro (Jan Peelaerts)
• Happit (Bart Olijslagers)
• Agoria-Sirris Community (Paul Peeters)
• ConstrucThor (Dirk Saelens)
• Gevers (Peter Steeghs & Bart Quanten)
• Aeriez (Ives De Saeger)
• Boolean (Chris Briers)

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.